„Velkou motivací pro dobré učitele bude, doufám, kariérní řád, s jehož poslední verzí se konečně můžu plně ztotožnit. Chtěla jsem, aby z něj bylo jasně patrné, jak může učitel sám sebe zlepšovat a jakou k tomu dostane podporu, tak aby měl podmínky k tomu skvěle učit naše děti,“ říká ministryně školství, mládeže a tělovýchovy Kateřina Valachová.
Společným znakem mediální kampaně je autenticita. Neúčinkují zde žádní herci, spoty jsou natáčeny ve skutečném prostředí, tedy ve školách, univerzitách a výzkumných centrech, se skutečnými pedagogy, žáky a vědci, a odráží tak realitu českého prostředí.
Mediální kampaň vznikla v rámci OP VVV, jehož je MŠMT řídícím orgánem. Kampaní se nese jednotný slogan „Pomáháme pomáhat, učit a bádat“, který vystihuje zaměření programu na kvalitní a dostupný výzkum, vývoj a vzdělávání. V OP VVV je pro tento účel připraveno více než 75 miliard korun z fondů Evropské unie.
Kateřina Sekyrková
Zdroj: www.msmt.cz